ABS<\/strong><\/td>Antilock Braking System<\/em><\/td>Sistem de preven\u021bia a bloc\u0103rii ro\u021bilor \u00een timpul fr\u00e2n\u0103rii<\/td><\/tr> ASR<\/strong><\/td>Anti-Slip Regulation<\/em><\/td>Sistem care previne pierdere trac\u021biunii<\/td><\/tr> BAS<\/strong><\/td>Brake Assist System<\/em><\/td>Sistem care m\u0103re\u0219te presiunea de fr\u00e2nare \u00een caz de urgen\u021b\u0103<\/td><\/tr> DDD<\/strong><\/td>Drowsy Driver Detection<\/td> Detecteaz\u0103 dac\u0103 \u0219oferul este pe punctul de a adormi la volan<\/td><\/tr> EBA\u00a0<\/strong><\/td>Emergency Brake Assist<\/em><\/td>Regleaz\u0103 puterea fr\u00e2nei \u00een func\u021bie de intensitatea cu care ape\u0219i pedala<\/td><\/tr> EBD<\/strong><\/td>Electronic Brake force Distribution<\/em><\/td>Distribuie presiunea fr\u00e2nei diferit pe ro\u021bi, \u00een func\u021bie de condi\u021biile \u0219oselei<\/td><\/tr> ESC<\/strong><\/td>Electronic Stability Control<\/em><\/td>Sistem care stabilizeaz\u0103 fiecare roat\u0103, \u00een func\u021bie de nevoie<\/td><\/tr> ESP<\/strong><\/td>Electronic Stability Program<\/em><\/td>Program care detecteaz\u0103 pierderea trac\u021biunii \u0219i care ajut\u0103 la reglarea ma\u0219inii<\/td><\/tr> FCA<\/strong><\/td>Forward Collision Avoidance<\/em><\/td>Sistem care fr\u00e2neaz\u0103 automat atunci c\u00e2nd simte c\u0103 mai ai pu\u021bin \u0219i faci accident<\/td><\/tr> HAC<\/strong><\/td>Hill-Start Assist Control (sau HSA)<\/em><\/td>Ajutor la plecare din pant\u0103<\/td><\/tr> LFA<\/strong><\/td>Lane Following Assist<\/em><\/td>Sistem care te aten\u021bioneaz\u0103 c\u00e2nd dep\u0103\u0219e\u0219ti o linie continu\u0103<\/td><\/tr> LKA<\/strong><\/td>Lane Keeping Assist<\/em><\/td>Sistem care determin\u0103 ma\u0219ina s\u0103 urm\u0103reasc\u0103 liniile punctate sau continue<\/td><\/tr> TSR<\/strong><\/td>Traffic Sign Recognition<\/em><\/td>Asisten\u021b\u0103 la citirea semnelor de circula\u021bia<\/td><\/tr> VSC<\/strong><\/td>Vechicle Stability Control<\/em><\/td>Sistem de control al stabilit\u0103\u021bii ma\u0219inii<\/td><\/tr><\/tbody><\/table><\/figure>\n\n\n\n17. Dacia Dokker \u2013 pre\u021buri de la 15.000 \u20ac<\/h2>\n\n\n\n <\/figure>\n\n\n\nPo\u021bi uita de ideea de minivan sau urban sedan. Noua versiune de Dacia Dokker este un veritabil van.<\/strong><\/p>\n\n\n\n\u0218i nu orice tip de van, ci este de departe cea mai ieftin\u0103 dub\u0103 din Europa<\/strong>, av\u00e2nd un pre\u021b de achizi\u021bie ce porne\u0219te fix de la 15.000 \u20ac, c\u00e2t este limita maxim\u0103 setat\u0103 pentru articolul de fa\u021b\u0103.<\/p>\n\n\n\nAceast\u0103 ma\u0219in\u0103 nou\u0103 are la baz\u0103 platforma Daciei Lodgy \u0219i vine cu dot\u0103rile Stepway.<\/p>\n\n\n\n
Asta \u00eenseamn\u0103 c\u0103 va avea ABS, ASR+ ESP, SHA geamuri electrice fa\u021b\u0103, computer de bord, sistem de monitorizare a presiunii \u00een ro\u021bi \u0219i un motor pe benzin\u0103 de 1.3 l ce dezvolt\u0103 130 CP, cu un consum mediu mixt bun, de doar 6.2 l\/ 100 km.<\/p>\n\n\n\n
16. Suzuky Vitara Mild Hybrid – pre\u021buri de la 15.000 \u20ac<\/h2>\n\n\n\n
<\/figure><\/div>\n\n\nDac\u0103 e\u0219ti \u00een c\u0103utarea unui SUV compact cu cinci locuri, conceput pentru a fi practic, accesibil \u0219i u\u0219or de \u00eentre\u021binut, cu o pozi\u021bie de conducere ridicat\u0103 \u0219i care s\u0103 te lini\u0219teasc\u0103 atunci c\u00e2nd stai \u00een el, atunci Suzuki Vitara este alegerea perfect\u0103 pentru tine<\/strong>.<\/p>\n\n\n\nAspectul general este unul destul de \u00eendr\u0103zne\u021b, care \u00eel face s\u0103 nu arate precum un hatchback de familie, ci mai degrab\u0103 ca un off-road de \u0219coal\u0103 veche<\/strong>, dar cu suficient de mult\u0103 tehnologie \u00eenc\u00e2t s\u0103 fac\u0103 orice ie\u0219ire satisf\u0103c\u0103toare pentru cump\u0103r\u0103torul modern.<\/p>\n\n\n\nAerul u\u0219or sportiv este \u00eentre\u021binut de ornamentele cromate din grila radiatorului \u0219i de farurile unghiulare.<\/p>\n\n\n\n
Credem c\u0103 am uitat s\u0103 men\u021bion\u0103m \u0219i faptul c\u0103 \u00eenc\u0103 de anul trecut putem vorbi \u00een clasamentul nostru de ma\u0219ini noi hibrid ce se \u00eencadreaz\u0103 \u00een bugetul setat, categorie din care face parte \u0219i Vitara. \u00cen fine, mild hibrid, dar cine mai \u021bine cont?<\/p>\n\n\n\n
\u00ce\u021bi place ce ai citit p\u00e2n\u0103 aici? Ei bine, nu putem doar s\u0103 l\u0103ud\u0103m modelul de fa\u021b\u0103, mai trebuie s\u0103 \u00eel \u0219i critic\u0103m pu\u021bin. Iar partea la care nu exceleaz\u0103 este interiorul<\/strong>.<\/p>\n\n\n\nMaterialele folosite \u00een habitaclu \u00eel fac s\u0103 par\u0103 ieftin iar consola central\u0103 este de slab calitativ\u0103.<\/p>\n\n\n\n
Varianta prezentat\u0103 aici este cea cu echipare Cool (sau standard), ce vine doar cu trac\u021biune fa\u021b\u0103 \u0219i ca dot\u0103ri putem aminti full-airbags, ABS, ESP, Hill Hold Control, dar \u0219i weaving alert, traffic sign recognition \u0219i cruise control.<\/p>\n\n\n\n
Motorul este unul mild hibrid de 1.4 l ce dezvolt\u0103 129 CP, la un consum mixt de 5.5 l\/ 100 km.<\/p>\n\n\n\n
15. Fiat Panda Mild Hybrid \u2013 pre\u021buri de la 14.998 \u20ac<\/h2>\n\n\n\n
<\/figure><\/div>\n\n\nModelul Panda a fost uitat de c\u0103tre produc\u0103torul italian undeva prin rafturile arhivelor, pentru mul\u021bi ani. Asta p\u00e2n\u0103 \u00een anul 2015, c\u00e2nd a primit un facelift, rezult\u00e2nd o ma\u0219in\u0103 nou\u0103, compact\u0103, mic\u0103, de toat\u0103 frumuse\u021bea.<\/p>\n\n\n\n
Iar partea cea mai interesant\u0103 a acestui autovehicul este pre\u021bul de pornire de 14.998 \u20ac prin Programul Rabla<\/strong>. <\/p>\n\n\n\nDespre noul Panda putem spune c\u0103 impresioneaz\u0103 inclusiv din punct de vedere estetic<\/strong>, ceea ce versiunile anterioare nu o f\u0103ceau, ci chiar din contr\u0103, deranjau pu\u021bin la ochi. <\/p>\n\n\n\nVarianta din 2023 are ni\u0219te linii mult mai bine trasate, vine cu o bar\u0103 de protec\u021bie \u00een fa\u021b\u0103 ce \u00eei ofer\u0103 un aer pu\u021bin mai agresiv \u0219i o gril\u0103 frontal\u0103 complet schimbat\u0103 care chiar ne place. Totodat\u0103, nici la capitolul dot\u0103ri nu st\u0103 deloc r\u0103u<\/strong>. <\/p>\n\n\n\nModelul prezentat aici este cel standard, care din fabric\u0103 vine cu sistem Start & Stop, ABS, BAS, EBD, ESP, 6 airbag-uri, DDD, LFA, Intelligent Speed Assist, TSR, un display TFT pe panoul de bord, geamuri atermice \u0219i multe alte dot\u0103ri similare.<\/p>\n\n\n\n
Motorul este unul mild hybrid pe benzin\u0103 de 1 l ce dezvolt\u0103 70 CP, la un consum mixt de 5.9 l la 100 km.<\/p>\n\n\n\n
14. Kia Rio Hybrid Electric \u2013 pre\u021buri de la 14.459 \u20ac<\/h2>\n\n\n\n <\/figure>\n\n\n\nIat\u0103 c\u0103 anul acesta putem introduce chiar \u00een clasamentul nostru cu auto noi p\u00e2n\u0103 \u00een 15000 euro \u0219i ma\u0219ini noi hibrid electric, cum ar fi \u0219i modelul Rio al celor de la Kia, ce este disponibil pentru pre\u021bul de 14.459 \u20ac.<\/p>\n\n\n\n
Kia Rio este considerat de mul\u021bi drept Polo-ul coreenilor<\/strong>. Asta deoarece autoturismul este similar ca dimensiuni \u0219i design cu modelul mult mai celebru al nem\u021bilor.<\/p>\n\n\n\nAutovehiculul a ie\u0219it pe pia\u021b\u0103 \u00een anul 2016, cu toate c\u0103 nu putem spune c\u0103 la \u00eenceput s-a bucurat de un succes prea r\u0103sun\u0103tor, din p\u0103cate<\/strong>. <\/p>\n\n\n\nNu \u0219tim exact de ce nu a prins la public, dar ce \u0219tim este c\u0103 aceast\u0103 variant\u0103 face parte din genera\u021bia a cincea de modele Rio.<\/p>\n\n\n\n
Vine cu un design ceva mai agresiv, cu linii mai acute, fiind mult mai atractiv din punct de vedere vizual, un adev\u0103rat concurent pentru noul Volkswagen Polo. <\/p>\n\n\n\n
Spa\u021biul din interior este ceva mai mare fa\u021b\u0103 de variantele precedente<\/strong>, iar la aceast\u0103 genera\u021bie de modele s-a lucrat, \u00een sf\u00e2r\u0219it, \u0219i la parte de materiale folosite \u00een interiorul ma\u0219inii. <\/p>\n\n\n\nDac\u0103 p\u00e2n\u0103 \u00een prezent, calitatea plasticului dezam\u0103gea \u0219i d\u0103dea un aspect general ieftin, acum lucrurile stau parc\u0103 ceva mai bine<\/strong>.<\/p>\n\n\n\nCa \u0219i dot\u0103ri, autoturismul vine cu full-airbags, sisteme de siguran\u021b\u0103 de tip ABS + ESC + HAC, LKA, LFA, faruri halogen, casetofon cu touchscreen \u0219i bluetooth \u0219i multe altele. <\/p>\n\n\n\n
Motorul este 1.0 T-GDi iMT pe benzin\u0103\/ electric de 1 l, ce dezvolt\u0103 100 CP, la un consum mixt de 4.2 l la 100 km \u00een modul benzin\u0103.<\/p>\n\n\n\n
13. Hyundai i30 – pre\u021buri de la 14.325 \u20ac<\/h2>\n\n\n\n
<\/figure><\/div>\n\n\nAcesta este primul din cele trei modele Hyundai care vor intra \u00een acest al nostru top ma\u0219ini ieftine. Vorbim despre i30, genera\u021bia a treia, un hatchback compact \u0219i practic, care ofer\u0103 confort, economie \u0219i tehnologie avansat\u0103.<\/p>\n\n\n\n
Autovehiculul este descris ca fiind ADN-ul celor de la Hyundai \u0219i drept una dintre piesele importante din segmentul de pia\u021b\u0103 din care face parte.<\/p>\n\n\n\n
Varianta pe care o prezent\u0103m aici vine cu echipare standard (Confort, cum o numesc coreeni) \u0219i are un design modern \u0219i elegant, iar partea frontal\u0103 cu grila mare \u0219i farurile pu\u021bin alungite \u00eei dau o alur\u0103 extrem de atractiv\u0103.<\/p>\n\n\n\n
Cu toate c\u0103 vine cu jante de o\u021bel \u0219i f\u0103r\u0103 senzori de parcare, are totu\u0219i ceva dot\u0103ri destul de interesante, printre care – DDD, HAC, LKA, FCA, lumini de zi cu LED, faruri cu senzori \u0219i func\u021bia Follow me Home, sistem audio LCD de 3.8\u201d cu conectare Bluetooth.<\/p>\n\n\n\n
Ca \u0219i echipare, avem un motor de 1.5 l, care dezvolt\u0103 110 CP, la un consum mediu de 5.6 l\/ 100 km. Pre\u021bul de catalog al ma\u0219inii este de 16.899 \u20ac, dar cu Programul Rabla ajunge la 14.325 \u20ac.<\/p>\n\n\n\n
13. Kia Stonic \u2013 pre\u021buri de la 14.214 \u20ac<\/h2>\n\n\n\n
<\/figure><\/div>\n\n\nDac\u0103 vrei o ma\u0219in\u0103 nou\u0103 ieftin\u0103 care s\u0103 \u00ee\u021bi ofere un design modern \u0219i sportiv, un interior spa\u021bios \u0219i confortabil, o motorizare eficient\u0103 \u0219i o garan\u021bie generoas\u0103, atunci Kia Stonic ar putea fi o op\u021biune interesant\u0103 pentru tine.<\/p>\n\n\n\n
Acest model este un SUV compact, care concureaz\u0103 cu modele precum Renault Captur, Peugeot 2008 sau Ford Puma. Are un aspect dinamic \u0219i atractiv, cu linii bine definite \u0219i culori vii. <\/p>\n\n\n\n
\u00cen teste, vehiculul se comport\u0103 bine pe \u0219osea, oferind o manevrabilitate agil\u0103 \u0219i o stabilitate bun\u0103. Suspensia este echilibrat\u0103, absorb\u00e2nd bine denivel\u0103rile, iar direc\u021bia este precis\u0103 \u0219i u\u0219or de controlat. Ma\u0219ina nu se \u00eenclin\u0103 prea mult \u00een curbe \u0219i are un zgomot redus la viteze mari.<\/p>\n\n\n\n
Po\u021bi alege din 20 de combina\u021bii de culori pentru caroserie \u0219i plafon, pentru a-\u021bi personaliza ma\u0219ina dup\u0103 gustul t\u0103u. Varianta prezentat\u0103 aici este cea Urban, culoare standard (alb perlat) ce vine cu un pre\u021b de catalog de 16.830 \u20ac, dar care este redus prin Programul de Re\u00eennoire a Parcului Auto la 14.214 \u20ac.<\/p>\n\n\n\n
Interiorul este elegant \u0219i func\u021bional, cu materiale de calitate \u0219i dot\u0103ri moderne. Ma\u0219ina vine cu un ecran tactil de 8 inch, conexiune bluetooth sau USB, plus ABS+ ESC+ HAC, mod start\/stop \u0219i aer condi\u021bionat manual.<\/p>\n\n\n\n
Ca \u0219i motorizare, acest Kia Stonic Urban este dotat cu un motor 1.2 MPi 5MT pe benzin\u0103 care dezvolt\u0103 83 CP, la un consum mediu de 5.2 l la 100 km.<\/p>\n\n\n\n
Unul dintre punctele forte ale ma\u0219inii este garan\u021bia de 7 ani sau 150.000 km, care \u00ee\u021bi ofer\u0103 siguran\u021b\u0103 \u0219i lini\u0219te pe termen lung.<\/p>\n\n\n\n
12. Fiat 500C \u2013 pre\u021buri de la 14.100 \u20ac<\/h2>\n\n\n\n <\/figure>\n\n\n\nCine ar fi crezut c\u0103 \u00een bugetul maxim alocat vehiculelor din acest articol se pot reg\u0103si \u0219i ma\u0219ini noi decapotabile?<\/strong> Ba chiar mai mult, cabrio-hibride?<\/strong><\/p>\n\n\n\nEi bine, iat\u0103 c\u0103 cei de la Fiat s-au g\u00e2ndit, prin modelul 500C, \u0219i la tinerii care doresc s\u0103 simt\u0103 v\u00e2ntul cum le trece printre plete \u00een timp ce se plimb\u0103 cu ma\u0219ina pe o \u0219osea de coast\u0103, dar care nu vor s\u0103 cheltuiasc\u0103 o avere pe o ma\u0219in\u0103.<\/p>\n\n\n\n
Autovehiculul \u00een sine arat\u0103 dr\u0103gu\u021b, este suficient de mic \u00eenc\u00e2t s\u0103 nu ai probleme cu el c\u00e2nd \u00eencerci s\u0103 cau\u021bi loc de parcare \u00eentr-un ora\u0219 aglomerat<\/strong>. <\/p>\n\n\n\nAre un design focusat pe stil \u0219i vine cu o mare varietate de culori din care po\u021bi alege: caroserie \u2013 11 op\u021biuni, scaune \u2013 10 op\u021biuni, bord \u2013 12 op\u021biuni, plus \u0219ase stickere ce pot fi lipite pe ma\u0219in\u0103.<\/p>\n\n\n\n
\u00cen acela\u0219i timp, la nivel de pre\u021buri, este de departe cea mai ieftin\u0103 variant\u0103 din segmentul de pia\u021b\u0103 din care face parte<\/strong> \u2013 ma\u0219ini urbane cu acoperi\u0219 cabrio, precum Mini Convertible sau Smart ForTwo EQ Cabriolet. <\/p>\n\n\n\nUnde mai pui c\u0103 modelul prezentat aici este \u0219i unul hibrid, clar Fiat iese \u00eenving\u0103tor \u00een fa\u021ba competi\u021biei.<\/p>\n\n\n\n
Pre\u021bul de list\u0103 pentru varianta Connect este de 18.100 \u20ac, la care se adaug\u0103 avantaj client, prim\u0103 de casare \u0219i eco-bonusuri \u00een valoare de 4000 \u20ac.<\/p>\n\n\n\n
Ca \u0219i dot\u0103ri, ma\u0219ina vine cu ESP, ABS, BAS, EBD, full-airbags, sistem multimedia de 7\u201d, cruise control \u0219i kit sport (scaune sport, culori ale tapi\u021beriei specifice, e\u0219apament cromat). <\/p>\n\n\n\n
Motorul nu este unul foarte puternic, dar va fi ideal pentru ora\u0219. Are o capacitate cilindric\u0103 de 1 l ce dezvolt\u0103 70 CP, la un consum mixt de doar 3.9 l la 100 km.<\/p>\n\n\n\n
11. Dacia Duster \u2013 pre\u021buri de la 13.690 \u20ac<\/h2>\n\n\n\n <\/figure>\n\n\n\nEi bine, da, \u00een acest an cei de la Dacia au inclus \u0219i at\u00e2t de cunoscutul model Duster \u00een gama lor de autovehicule ce pot fi achizi\u021bionate cu pre\u021buri speciale prin Programul Rabla.<\/p>\n\n\n\n
A\u0219adar, suntem bucuro\u0219i s\u0103 anun\u021b\u0103m c\u0103 pentru finalul lui 2023 \u0219i \u00eenceputul lui 2024 putem introduce chiar \u0219i ma\u0219ini SUV noi \u00een topul nostru<\/strong>, Duster av\u00e2nd un pre\u021b de pornire de 13.690 \u20ac.<\/p>\n\n\n\nB\u0103nuim c\u0103 nu este cazul s\u0103 discut\u0103m prea mult despre acest model, pentru c\u0103 deja mul\u021bi dintre voi \u0219ti\u021bi c\u00e2t de l\u0103udat este at\u00e2t \u00een \u021bar\u0103, c\u00e2t mai ales peste hotare. <\/p>\n\n\n\n
Este considerat unul dintre cele mai ieftine SUV-uri, iar dac\u0103 primele variante erau ceva cam butuc\u0103noase, genera\u021biile acestea mai noi chiar \u0219i arat\u0103 extrem de pl\u0103cut.<\/strong><\/p>\n\n\n\nDa, poate c\u0103 plasticele din interior nu sunt chiar de cea mai bun\u0103 calitate, motorul nu este chiar cel mai puternic \u0219i chiar \u0219i la dot\u0103ri se mai putea lucra. <\/p>\n\n\n\n
Dar, repet\u0103m, pre\u021bul este cel care l-a f\u0103cut at\u00e2t de renumit<\/strong>. A\u0219a c\u0103 nici preten\u021biile nu ar trebui s\u0103 fie unele prea mari, dac\u0103 ne \u00eentrebi pe noi.<\/p>\n\n\n\nVersiunea disponibil\u0103 la ace\u0219ti bani este Expression ECO-G 100, ceea ce \u00eenseamn\u0103 c\u0103 vorbim despre un Duster 4×2, cu dot\u0103ri de baz\u0103, \u00een care sunt totu\u0219i incluse 6 airbag-uri (fa\u021b\u0103, spate \u0219i cortin\u0103), ESC, HSA, ABS \u0219i EBA, Cruise Control, Media Display. <\/p>\n\n\n\n
\u00cen plus, dispune de sistem Stop & Start, Mod Eco, oglinzi retrovizoare reglabile electric \u0219i dejivrante, geamuri electrice fa\u021b\u0103 \u0219i computer de bord.<\/p>\n\n\n\n
Motorul este unul de 1 l GPL + benzin\u0103, cu echipare GPL direct din fabric\u0103 ce dezvolt\u0103 100 CP, cu un consum mixt de 7.9 %.<\/p>\n\n\n\n
10. Hyundai i20 \u2013 pre\u021buri de la 12.598 \u20ac<\/h2>\n\n\n\n <\/figure>\n\n\n\nNoul model de i20 de la Hyundai este unul mai mare, mai spa\u021bios \u0219i ceva mai avansat<\/strong> fa\u021b\u0103 de variantele precedente.<\/p>\n\n\n\nCu toate c\u0103 a ap\u0103rut pentru prima dat\u0103 pe pia\u021b\u0103 \u00een anul 2008, aceste ma\u0219ini ieftine noi ale sud-coreenilor \u00eenc\u00e2nt\u0103 prin elegan\u021b\u0103, simplitate \u0219i fiabilitate. Modelul prezentat aici este unul nou, \u00eembun\u0103t\u0103\u021bit, intrat \u00een produc\u021bie \u00een vara anului 2020<\/strong>. Iar lucrul acesta se vede.<\/p>\n\n\n\nDesignul este superb, curbele ma\u0219ini \u00eei dau un aspect aerodinamic<\/strong>, grila frontal\u0103 este tip cascad\u0103 \u0219i se prelunge\u0219te pe p\u0103r\u021bile laterale, iar luneta vine \u00een completarea formei armonioase a vehiculului.<\/p>\n\n\n\n\u00cens\u0103 pentru a-i recunoa\u0219te cu adev\u0103rat frumuse\u021bea, trebuie s\u0103 \u00eei vezi interiorul<\/strong>. \u00centregul design al habitaclului se bazeaz\u0103 pe linii orizontale, care \u00eei confer\u0103 o unicitate \u0219i o armonie aparte modelului.<\/p>\n\n\n\nVarianta de fa\u021b\u0103, ce poate fi achizi\u021bionat\u0103 la pre\u021bul de 12.598 \u20ac \u0219i vine cu full-airbag, ABS, EBD, FCA, HAC, LFA, LKA, DDD, senzori de parcare, bluetooth cu recunoa\u0219tere vocal\u0103, computer de bord \u0219i sistem Start & Stop.<\/p>\n\n\n\n
Motorul este unul de 1.2 l pe benzin\u0103, ce dezvolt\u0103 o putere de 84 cai putere, la un consum mixt de 5.8 l la 100 km.<\/p>\n\n\n\n
9. Suzuki Ignis Mild Hybrid \u2013 pre\u021buri de la 11.635 \u20ac<\/h2>\n\n\n\n <\/figure>\n\n\n\nIgnis Hybrid este al treilea model produs de cei de la Suzuki din clasamentul nostru. <\/p>\n\n\n\n
Vine cu pre\u021bul de list\u0103 de 15.135 \u20ac, la care se poate aplica o reduce prin Programul Rabla, ce duce costurile la 11.635 \u20ac.<\/p>\n\n\n\n
Ignis este un concurent pentru segmentul din care fac parte at\u00e2t Volkswagen Up, Hyundai i10 \u0219i Toyota Aygo, dar chiar \u0219i Dacia Duster. Vorbim, a\u0219adar despre un SUV compact, hibrid, ideal pentru ora\u0219, cu un design dr\u0103gu\u021b, pe alocuri u\u0219or retro<\/strong>.<\/p>\n\n\n\nDar doar design-ul este retro, pentru c\u0103 modelul este complet nou: motor nou, interior modern, simplist \u0219i destul de spa\u021bios \u0219i platform\u0103 complet nou\u0103, construit\u0103 dintr-un o\u021bel foarte solid, extrem de rezistent \u0219i nu foarte greu. <\/p>\n\n\n\n
Gra\u021bie acestei platforme inovative, Ignis este o ma\u0219in\u0103 mult mai u\u0219oar\u0103 fa\u021b\u0103 de celelalte din aceea\u0219i gam\u0103, c\u00e2nt\u0103rind doar 895 kg<\/strong>.<\/p>\n\n\n\nCa dot\u0103ri, putem aminti full-airbags, sisteme de siguran\u021b\u0103 ABS, EBD, ESP, Brake Assist + Sistem Smart Hybrid by Suzuki, faruri led. Motorul este de 1.2l ce dezvolt\u0103 83 CP, la un consum mixt de 5 l\/100 km.<\/p>\n\n\n\n
8. Citroen C3 \u2013 pre\u021buri de la 11.378 \u20ac<\/h2>\n\n\n\n <\/figure>\n\n\n\nCitroen C3 este fabricat \u00een Fran\u021ba \u0219i a fost lansat pentru prima dat\u0103 \u00een anul 2002, fiind succesorul modelului mai vechi Citroen Saxo.<\/p>\n\n\n\n
Ultima genera\u021bie de C3, din care fac parte \u0219i aceste ma\u0219ini noi ieftine pe care le prezent\u0103m aici, este total diferit\u0103 de precedentele. Ma\u0219ina de zi-cu-zi plictisitoare din trecut a fost \u00eenlocuit\u0103 cu un model mult mai interesant \u0219i atractiv<\/strong>.<\/p>\n\n\n\nCe ne place extrem de mult la acest model este adaptibilitatea design-ului. \u00cei pot fi aduse 97 combina\u021bii de personalizare<\/strong>, cre\u00e2ndu-se \u00een felul acesta un vehicul pe gustul oricui. <\/p>\n\n\n\nIar partea cea mai bun\u0103 este c\u0103 toate modific\u0103rile care au fost aduse nu s-au resim\u021bit \u0219i asupra pre\u021bului. <\/p>\n\n\n\n
Citroen C3 este aceea\u0219i ma\u0219in\u0103 ieftin\u0103 ca \u0219i \u00een trecut, doar c\u0103 ast\u0103zi este un cross veritabil, extrem de adaptat at\u00e2t drumurilor urbane, c\u00e2t \u0219i celor extraurbane<\/strong>.<\/p>\n\n\n\nVarianta prezentat\u0103 aici o vei putea achizi\u021biona gra\u021bie unei oferte ma\u0219ini noi 2024 prin Programul Remat cu doar 11.378 \u20ac \u00een loc de pre\u021bul de list\u0103 de 15.732 \u20ac.<\/p>\n\n\n\n
Ca dot\u0103ri vine cu computer de bord multifunc\u021bional, ABS + AFU + ESP + REF + Hill assist, LKA, TSR, full-airbag \u0219i DDD. Motorul este unul de 1.2 l pe benzin\u0103, ce dezvolt\u0103 83 CP \u0219i care are un consum mixt bun, de 5.7 l la 100 km.<\/p>\n\n\n\n