{"id":4449,"date":"2019-09-26T18:28:52","date_gmt":"2019-09-26T15:28:52","guid":{"rendered":"https:\/\/financer.ro\/?p=4449"},"modified":"2024-05-09T16:24:44","modified_gmt":"2024-05-09T13:24:44","slug":"masini-noi-care-costa-putin","status":"publish","type":"post","link":"https:\/\/financer.ro\/finante-personale\/articole\/masini-noi-care-costa-putin\/","title":{"rendered":"Top 17 ma\u0219ini noi ieftine"},"content":{"rendered":"\n

A\u0219a cum putem observa cu to\u021bii \u00een ultimii ani, tot mai mul\u021bi rom\u00e2ni prefer\u0103 s\u0103 achizi\u021bioneze autovehicule second-hand<\/a>, \u00een detrimentul unor ma\u0219ini noi.<\/p>\n\n\n\n

\u00cens\u0103 cump\u0103rarea de ma\u0219ini second-hand este, de cele mai multe ori, precum jocul la loterie. Rar se \u00eent\u00e2mpl\u0103 s\u0103 \u0219tii cu adev\u0103rat cine a fost precedentul proprietar \u0219i cum \u0219i-a \u00eentre\u021binut el ma\u0219ina.<\/p>\n\n\n\n

\u00cen majoritatea cazurilor, vehiculele uzate vor veni cu probleme tehnice ascunse<\/strong>, repararea c\u0103rora te-ar putea face s\u0103 regre\u021bi decizia de a merge pe m\u00e2na unui astfel de autoturism.<\/p>\n\n\n\n

Astfel c\u0103, este simplu de \u00een\u021beles de ce noi credem c\u0103 alegerea corect\u0103, din punct de vedere financiar, ar fi achizi\u021bia de ma\u0219ini noi<\/strong>. <\/p>\n\n\n\n

Sigur, te-ai putea g\u00e2ndi c\u0103, automat, asemenea modele vor veni \u0219i cu ni\u0219te costuri de achizi\u021bie foarte mari, nu?<\/p>\n\n\n\n

Ei bine, nu; lucrurile nu stau chiar a\u0219a. Iat\u0103 de ce echipa Financer s-a g\u00e2ndit s\u0103 redacteze acest articol, care are ca scop prezentarea celor mai bune 17 oferte ma\u0219ini noi ieftine de pe pia\u021b\u0103<\/strong>, la momentul actual.<\/p>\n\n\n

<\/div>

Pentru articolul de fa\u021b\u0103 au fost alese ma\u0219ini de v\u00e2nzare ieftine care au pre\u021bul de pornire mai mic de 15.000 Euro<\/strong>, cu tot cu TVA.<\/p><\/div>\n\n\n

Articolul a fost updatat la final de ianuarie 2024; pre\u021buri sunt valabile strict pentru lunile respective<\/strong> \u0219i mai toate au o anumit\u0103 reducere care se aplic\u0103 prin Programul Rabla<\/a> \u0219i Rabla Plus<\/a>.<\/em><\/p>\n\n\n

<\/div>

Dac\u0103 \u00ee\u021bi place vreunul dintre modelele expuse aici, dar nu de\u021bii banii necesari achizi\u021bion\u0103rii lui, po\u021bi apela cu \u00eencredere la un \u00eemprumut.<\/p>\n

Ap\u0103s\u00e2nd butonul de mai jos, vei putea g\u0103si ofertele cu care vine unele dintre cele mai cunoscute companii de creditare de la noi \u0219i po\u021bi alege varianta care crezi c\u0103 \u021bi se potrive\u0219te cel mai bine.<\/p><\/div>\n\n

Compar\u0103 credite acum!<\/a><\/div>\n\n\n

Abrevieri utilizate \u00een articol<\/h3>\n\n\n\n
Abreviere<\/th>Denumire englez\u0103<\/th>Ce face respectiva dotare<\/th><\/tr><\/thead>
ABS<\/strong><\/td>Antilock Braking System<\/em><\/td>Sistem de preven\u021bia a bloc\u0103rii ro\u021bilor \u00een timpul fr\u00e2n\u0103rii<\/td><\/tr>
ASR<\/strong><\/td>Anti-Slip Regulation<\/em><\/td>Sistem care previne pierdere trac\u021biunii<\/td><\/tr>
BAS<\/strong><\/td>Brake Assist System<\/em><\/td>Sistem care m\u0103re\u0219te presiunea de fr\u00e2nare \u00een caz de urgen\u021b\u0103<\/td><\/tr>
DDD<\/strong><\/td>Drowsy Driver Detection<\/td>Detecteaz\u0103 dac\u0103 \u0219oferul este pe punctul de a adormi la volan<\/td><\/tr>
EBA\u00a0<\/strong><\/td>Emergency Brake Assist<\/em><\/td>Regleaz\u0103 puterea fr\u00e2nei \u00een func\u021bie de intensitatea cu care ape\u0219i pedala<\/td><\/tr>
EBD<\/strong><\/td>Electronic Brake force Distribution<\/em><\/td>Distribuie presiunea fr\u00e2nei diferit pe ro\u021bi, \u00een func\u021bie de condi\u021biile \u0219oselei<\/td><\/tr>
ESC<\/strong><\/td>Electronic Stability Control<\/em><\/td>Sistem care stabilizeaz\u0103 fiecare roat\u0103, \u00een func\u021bie de nevoie<\/td><\/tr>
ESP<\/strong><\/td>Electronic Stability Program<\/em><\/td>Program care detecteaz\u0103 pierderea trac\u021biunii \u0219i care ajut\u0103 la reglarea ma\u0219inii<\/td><\/tr>
FCA<\/strong><\/td>Forward Collision Avoidance<\/em><\/td>Sistem care fr\u00e2neaz\u0103 automat atunci c\u00e2nd simte c\u0103 mai ai pu\u021bin \u0219i faci accident<\/td><\/tr>
HAC<\/strong><\/td>Hill-Start Assist Control (sau HSA)<\/em><\/td>Ajutor la plecare din pant\u0103<\/td><\/tr>
LFA<\/strong><\/td>Lane Following Assist<\/em><\/td>Sistem care te aten\u021bioneaz\u0103 c\u00e2nd dep\u0103\u0219e\u0219ti o linie continu\u0103<\/td><\/tr>
LKA<\/strong><\/td>Lane Keeping Assist<\/em><\/td>Sistem care determin\u0103 ma\u0219ina s\u0103 urm\u0103reasc\u0103 liniile punctate sau continue<\/td><\/tr>
TSR<\/strong><\/td>Traffic Sign Recognition<\/em><\/td>Asisten\u021b\u0103 la citirea semnelor de circula\u021bia<\/td><\/tr>
VSC<\/strong><\/td>Vechicle Stability Control<\/em><\/td>Sistem de control al stabilit\u0103\u021bii ma\u0219inii<\/td><\/tr><\/tbody><\/table><\/figure>\n\n\n\n

17. Dacia Dokker \u2013 pre\u021buri de la 15.000 \u20ac<\/h2>\n\n\n\n
\"masini<\/figure>\n\n\n\n

Po\u021bi uita de ideea de minivan sau urban sedan. Noua versiune de Dacia Dokker este un veritabil van.<\/strong><\/p>\n\n\n\n

\u0218i nu orice tip de van, ci este de departe cea mai ieftin\u0103 dub\u0103 din Europa<\/strong>, av\u00e2nd un pre\u021b de achizi\u021bie ce porne\u0219te fix de la 15.000 \u20ac, c\u00e2t este limita maxim\u0103 setat\u0103 pentru articolul de fa\u021b\u0103.<\/p>\n\n\n\n

Aceast\u0103 ma\u0219in\u0103 nou\u0103 are la baz\u0103 platforma Daciei Lodgy \u0219i vine cu dot\u0103rile Stepway.<\/p>\n\n\n\n

Asta \u00eenseamn\u0103 c\u0103 va avea ABS, ASR+ ESP, SHA geamuri electrice fa\u021b\u0103, computer de bord, sistem de monitorizare a presiunii \u00een ro\u021bi \u0219i un motor pe benzin\u0103 de 1.3 l ce dezvolt\u0103 130 CP, cu un consum mediu mixt bun, de doar 6.2 l\/ 100 km.<\/p>\n\n\n\n

16. Suzuky Vitara Mild Hybrid – pre\u021buri de la 15.000 \u20ac<\/h2>\n\n\n
\n
\"masini<\/figure><\/div>\n\n\n

Dac\u0103 e\u0219ti \u00een c\u0103utarea unui SUV compact cu cinci locuri, conceput pentru a fi practic, accesibil \u0219i u\u0219or de \u00eentre\u021binut, cu o pozi\u021bie de conducere ridicat\u0103 \u0219i care s\u0103 te lini\u0219teasc\u0103 atunci c\u00e2nd stai \u00een el, atunci Suzuki Vitara este alegerea perfect\u0103 pentru tine<\/strong>.<\/p>\n\n\n\n

Aspectul general este unul destul de \u00eendr\u0103zne\u021b, care \u00eel face s\u0103 nu arate precum un hatchback de familie, ci mai degrab\u0103 ca un off-road de \u0219coal\u0103 veche<\/strong>, dar cu suficient de mult\u0103 tehnologie \u00eenc\u00e2t s\u0103 fac\u0103 orice ie\u0219ire satisf\u0103c\u0103toare pentru cump\u0103r\u0103torul modern.<\/p>\n\n\n\n

Aerul u\u0219or sportiv este \u00eentre\u021binut de ornamentele cromate din grila radiatorului \u0219i de farurile unghiulare.<\/p>\n\n\n\n

Credem c\u0103 am uitat s\u0103 men\u021bion\u0103m \u0219i faptul c\u0103 \u00eenc\u0103 de anul trecut putem vorbi \u00een clasamentul nostru de ma\u0219ini noi hibrid ce se \u00eencadreaz\u0103 \u00een bugetul setat, categorie din care face parte \u0219i Vitara. \u00cen fine, mild hibrid, dar cine mai \u021bine cont?<\/p>\n\n\n\n

\u00ce\u021bi place ce ai citit p\u00e2n\u0103 aici? Ei bine, nu putem doar s\u0103 l\u0103ud\u0103m modelul de fa\u021b\u0103, mai trebuie s\u0103 \u00eel \u0219i critic\u0103m pu\u021bin. Iar partea la care nu exceleaz\u0103 este interiorul<\/strong>.<\/p>\n\n\n\n

Materialele folosite \u00een habitaclu \u00eel fac s\u0103 par\u0103 ieftin iar consola central\u0103 este de slab calitativ\u0103.<\/p>\n\n\n\n

Varianta prezentat\u0103 aici este cea cu echipare Cool (sau standard), ce vine doar cu trac\u021biune fa\u021b\u0103 \u0219i ca dot\u0103ri putem aminti full-airbags, ABS, ESP, Hill Hold Control, dar \u0219i weaving alert, traffic sign recognition \u0219i cruise control.<\/p>\n\n\n\n

Motorul este unul mild hibrid de 1.4 l ce dezvolt\u0103 129 CP, la un consum mixt de 5.5 l\/ 100 km.<\/p>\n\n\n\n

15. Fiat Panda Mild Hybrid \u2013 pre\u021buri de la 14.998 \u20ac<\/h2>\n\n\n
\n
\"masina<\/figure><\/div>\n\n\n

Modelul Panda a fost uitat de c\u0103tre produc\u0103torul italian undeva prin rafturile arhivelor, pentru mul\u021bi ani. Asta p\u00e2n\u0103 \u00een anul 2015, c\u00e2nd a primit un facelift, rezult\u00e2nd o ma\u0219in\u0103 nou\u0103, compact\u0103, mic\u0103, de toat\u0103 frumuse\u021bea.<\/p>\n\n\n\n

Iar partea cea mai interesant\u0103 a acestui autovehicul este pre\u021bul de pornire de 14.998 \u20ac prin Programul Rabla<\/strong>. <\/p>\n\n\n\n

Despre noul Panda putem spune c\u0103 impresioneaz\u0103 inclusiv din punct de vedere estetic<\/strong>, ceea ce versiunile anterioare nu o f\u0103ceau, ci chiar din contr\u0103, deranjau pu\u021bin la ochi. <\/p>\n\n\n\n

Varianta din 2023 are ni\u0219te linii mult mai bine trasate, vine cu o bar\u0103 de protec\u021bie \u00een fa\u021b\u0103 ce \u00eei ofer\u0103 un aer pu\u021bin mai agresiv \u0219i o gril\u0103 frontal\u0103 complet schimbat\u0103 care chiar ne place. Totodat\u0103, nici la capitolul dot\u0103ri nu st\u0103 deloc r\u0103u<\/strong>. <\/p>\n\n\n\n

Modelul prezentat aici este cel standard, care din fabric\u0103 vine cu sistem Start & Stop, ABS, BAS, EBD, ESP, 6 airbag-uri, DDD, LFA, Intelligent Speed Assist, TSR, un display TFT pe panoul de bord, geamuri atermice \u0219i multe alte dot\u0103ri similare.<\/p>\n\n\n\n

Motorul este unul mild hybrid pe benzin\u0103 de 1 l ce dezvolt\u0103 70 CP, la un consum mixt de 5.9 l la 100 km.<\/p>\n\n\n\n

14. Kia Rio Hybrid Electric \u2013 pre\u021buri de la 14.459 \u20ac<\/h2>\n\n\n\n
\"cea<\/figure>\n\n\n\n

Iat\u0103 c\u0103 anul acesta putem introduce chiar \u00een clasamentul nostru cu auto noi p\u00e2n\u0103 \u00een 15000 euro \u0219i ma\u0219ini noi hibrid electric, cum ar fi \u0219i modelul Rio al celor de la Kia, ce este disponibil pentru pre\u021bul de 14.459 \u20ac.<\/p>\n\n\n\n

Kia Rio este considerat de mul\u021bi drept Polo-ul coreenilor<\/strong>. Asta deoarece autoturismul este similar ca dimensiuni \u0219i design cu modelul mult mai celebru al nem\u021bilor.<\/p>\n\n\n\n

Autovehiculul a ie\u0219it pe pia\u021b\u0103 \u00een anul 2016, cu toate c\u0103 nu putem spune c\u0103 la \u00eenceput s-a bucurat de un succes prea r\u0103sun\u0103tor, din p\u0103cate<\/strong>. <\/p>\n\n\n\n

Nu \u0219tim exact de ce nu a prins la public, dar ce \u0219tim este c\u0103 aceast\u0103 variant\u0103 face parte din genera\u021bia a cincea de modele Rio.<\/p>\n\n\n\n

Vine cu un design ceva mai agresiv, cu linii mai acute, fiind mult mai atractiv din punct de vedere vizual, un adev\u0103rat concurent pentru noul Volkswagen Polo. <\/p>\n\n\n\n

Spa\u021biul din interior este ceva mai mare fa\u021b\u0103 de variantele precedente<\/strong>, iar la aceast\u0103 genera\u021bie de modele s-a lucrat, \u00een sf\u00e2r\u0219it, \u0219i la parte de materiale folosite \u00een interiorul ma\u0219inii. <\/p>\n\n\n\n

Dac\u0103 p\u00e2n\u0103 \u00een prezent, calitatea plasticului dezam\u0103gea \u0219i d\u0103dea un aspect general ieftin, acum lucrurile stau parc\u0103 ceva mai bine<\/strong>.<\/p>\n\n\n\n

Ca \u0219i dot\u0103ri, autoturismul vine cu full-airbags, sisteme de siguran\u021b\u0103 de tip ABS + ESC + HAC, LKA, LFA, faruri halogen, casetofon cu touchscreen \u0219i bluetooth \u0219i multe altele. <\/p>\n\n\n\n

Motorul este 1.0 T-GDi iMT pe benzin\u0103\/ electric de 1 l, ce dezvolt\u0103 100 CP, la un consum mixt de 4.2 l la 100 km \u00een modul benzin\u0103.<\/p>\n\n\n\n

13. Hyundai i30 – pre\u021buri de la 14.325 \u20ac<\/h2>\n\n\n
\n
\"masini<\/figure><\/div>\n\n\n

Acesta este primul din cele trei modele Hyundai care vor intra \u00een acest al nostru top ma\u0219ini ieftine. Vorbim despre i30, genera\u021bia a treia, un hatchback compact \u0219i practic, care ofer\u0103 confort, economie \u0219i tehnologie avansat\u0103.<\/p>\n\n\n\n

Autovehiculul este descris ca fiind ADN-ul celor de la Hyundai \u0219i drept una dintre piesele importante din segmentul de pia\u021b\u0103 din care face parte.<\/p>\n\n\n\n

Varianta pe care o prezent\u0103m aici vine cu echipare standard (Confort, cum o numesc coreeni) \u0219i are un design modern \u0219i elegant, iar partea frontal\u0103 cu grila mare \u0219i farurile pu\u021bin alungite \u00eei dau o alur\u0103 extrem de atractiv\u0103.<\/p>\n\n\n\n

Cu toate c\u0103 vine cu jante de o\u021bel \u0219i f\u0103r\u0103 senzori de parcare, are totu\u0219i ceva dot\u0103ri destul de interesante, printre care – DDD, HAC, LKA, FCA, lumini de zi cu LED, faruri cu senzori \u0219i func\u021bia Follow me Home, sistem audio LCD de 3.8\u201d cu conectare Bluetooth.<\/p>\n\n\n\n

Ca \u0219i echipare, avem un motor de 1.5 l, care dezvolt\u0103 110 CP, la un consum mediu de 5.6 l\/ 100 km. Pre\u021bul de catalog al ma\u0219inii este de 16.899 \u20ac, dar cu Programul Rabla ajunge la 14.325 \u20ac.<\/p>\n\n\n\n

13. Kia Stonic \u2013 pre\u021buri de la 14.214 \u20ac<\/h2>\n\n\n
\n
\"cele<\/figure><\/div>\n\n\n

Dac\u0103 vrei o ma\u0219in\u0103 nou\u0103 ieftin\u0103 care s\u0103 \u00ee\u021bi ofere un design modern \u0219i sportiv, un interior spa\u021bios \u0219i confortabil, o motorizare eficient\u0103 \u0219i o garan\u021bie generoas\u0103, atunci Kia Stonic ar putea fi o op\u021biune interesant\u0103 pentru tine.<\/p>\n\n\n\n

Acest model este un SUV compact, care concureaz\u0103 cu modele precum Renault Captur, Peugeot 2008 sau Ford Puma. Are un aspect dinamic \u0219i atractiv, cu linii bine definite \u0219i culori vii. <\/p>\n\n\n\n

\u00cen teste, vehiculul se comport\u0103 bine pe \u0219osea, oferind o manevrabilitate agil\u0103 \u0219i o stabilitate bun\u0103. Suspensia este echilibrat\u0103, absorb\u00e2nd bine denivel\u0103rile, iar direc\u021bia este precis\u0103 \u0219i u\u0219or de controlat. Ma\u0219ina nu se \u00eenclin\u0103 prea mult \u00een curbe \u0219i are un zgomot redus la viteze mari.<\/p>\n\n\n\n

Po\u021bi alege din 20 de combina\u021bii de culori pentru caroserie \u0219i plafon, pentru a-\u021bi personaliza ma\u0219ina dup\u0103 gustul t\u0103u. Varianta prezentat\u0103 aici este cea Urban, culoare standard (alb perlat) ce vine cu un pre\u021b de catalog de 16.830 \u20ac, dar care este redus prin Programul de Re\u00eennoire a Parcului Auto la 14.214 \u20ac.<\/p>\n\n\n\n

Interiorul este elegant \u0219i func\u021bional, cu materiale de calitate \u0219i dot\u0103ri moderne. Ma\u0219ina vine cu un ecran tactil de 8 inch, conexiune bluetooth sau USB, plus ABS+ ESC+ HAC, mod start\/stop \u0219i aer condi\u021bionat manual.<\/p>\n\n\n\n

Ca \u0219i motorizare, acest Kia Stonic Urban este dotat cu un motor 1.2 MPi 5MT pe benzin\u0103 care dezvolt\u0103 83 CP, la un consum mediu de 5.2 l la 100 km.<\/p>\n\n\n\n

Unul dintre punctele forte ale ma\u0219inii este garan\u021bia de 7 ani sau 150.000 km, care \u00ee\u021bi ofer\u0103 siguran\u021b\u0103 \u0219i lini\u0219te pe termen lung.<\/p>\n\n\n\n

12. Fiat 500C \u2013 pre\u021buri de la 14.100 \u20ac<\/h2>\n\n\n\n
\"cele<\/figure>\n\n\n\n

Cine ar fi crezut c\u0103 \u00een bugetul maxim alocat vehiculelor din acest articol se pot reg\u0103si \u0219i ma\u0219ini noi decapotabile?<\/strong> Ba chiar mai mult, cabrio-hibride?<\/strong><\/p>\n\n\n\n

Ei bine, iat\u0103 c\u0103 cei de la Fiat s-au g\u00e2ndit, prin modelul 500C, \u0219i la tinerii care doresc s\u0103 simt\u0103 v\u00e2ntul cum le trece printre plete \u00een timp ce se plimb\u0103 cu ma\u0219ina pe o \u0219osea de coast\u0103, dar care nu vor s\u0103 cheltuiasc\u0103 o avere pe o ma\u0219in\u0103.<\/p>\n\n\n\n

Autovehiculul \u00een sine arat\u0103 dr\u0103gu\u021b, este suficient de mic \u00eenc\u00e2t s\u0103 nu ai probleme cu el c\u00e2nd \u00eencerci s\u0103 cau\u021bi loc de parcare \u00eentr-un ora\u0219 aglomerat<\/strong>. <\/p>\n\n\n\n

Are un design focusat pe stil \u0219i vine cu o mare varietate de culori din care po\u021bi alege: caroserie \u2013 11 op\u021biuni, scaune \u2013 10 op\u021biuni, bord \u2013 12 op\u021biuni, plus \u0219ase stickere ce pot fi lipite pe ma\u0219in\u0103.<\/p>\n\n\n\n

\u00cen acela\u0219i timp, la nivel de pre\u021buri, este de departe cea mai ieftin\u0103 variant\u0103 din segmentul de pia\u021b\u0103 din care face parte<\/strong> \u2013 ma\u0219ini urbane cu acoperi\u0219 cabrio, precum Mini Convertible sau Smart ForTwo EQ Cabriolet. <\/p>\n\n\n\n

Unde mai pui c\u0103 modelul prezentat aici este \u0219i unul hibrid, clar Fiat iese \u00eenving\u0103tor \u00een fa\u021ba competi\u021biei.<\/p>\n\n\n\n

Pre\u021bul de list\u0103 pentru varianta Connect este de 18.100 \u20ac, la care se adaug\u0103 avantaj client, prim\u0103 de casare \u0219i eco-bonusuri \u00een valoare de 4000 \u20ac.<\/p>\n\n\n\n

Ca \u0219i dot\u0103ri, ma\u0219ina vine cu ESP, ABS, BAS, EBD, full-airbags, sistem multimedia de 7\u201d, cruise control \u0219i kit sport (scaune sport, culori ale tapi\u021beriei specifice, e\u0219apament cromat). <\/p>\n\n\n\n

Motorul nu este unul foarte puternic, dar va fi ideal pentru ora\u0219. Are o capacitate cilindric\u0103 de 1 l ce dezvolt\u0103 70 CP, la un consum mixt de doar 3.9 l la 100 km.<\/p>\n\n\n\n

11. Dacia Duster \u2013 pre\u021buri de la 13.690 \u20ac<\/h2>\n\n\n\n
\"cea<\/figure>\n\n\n\n

Ei bine, da, \u00een acest an cei de la Dacia au inclus \u0219i at\u00e2t de cunoscutul model Duster \u00een gama lor de autovehicule ce pot fi achizi\u021bionate cu pre\u021buri speciale prin Programul Rabla.<\/p>\n\n\n\n

A\u0219adar, suntem bucuro\u0219i s\u0103 anun\u021b\u0103m c\u0103 pentru finalul lui 2023 \u0219i \u00eenceputul lui 2024 putem introduce chiar \u0219i ma\u0219ini SUV noi \u00een topul nostru<\/strong>, Duster av\u00e2nd un pre\u021b de pornire de 13.690 \u20ac.<\/p>\n\n\n\n

B\u0103nuim c\u0103 nu este cazul s\u0103 discut\u0103m prea mult despre acest model, pentru c\u0103 deja mul\u021bi dintre voi \u0219ti\u021bi c\u00e2t de l\u0103udat este at\u00e2t \u00een \u021bar\u0103, c\u00e2t mai ales peste hotare. <\/p>\n\n\n\n

Este considerat unul dintre cele mai ieftine SUV-uri, iar dac\u0103 primele variante erau ceva cam butuc\u0103noase, genera\u021biile acestea mai noi chiar \u0219i arat\u0103 extrem de pl\u0103cut.<\/strong><\/p>\n\n\n\n

Da, poate c\u0103 plasticele din interior nu sunt chiar de cea mai bun\u0103 calitate, motorul nu este chiar cel mai puternic \u0219i chiar \u0219i la dot\u0103ri se mai putea lucra. <\/p>\n\n\n\n

Dar, repet\u0103m, pre\u021bul este cel care l-a f\u0103cut at\u00e2t de renumit<\/strong>. A\u0219a c\u0103 nici preten\u021biile nu ar trebui s\u0103 fie unele prea mari, dac\u0103 ne \u00eentrebi pe noi.<\/p>\n\n\n\n

Versiunea disponibil\u0103 la ace\u0219ti bani este Expression ECO-G 100, ceea ce \u00eenseamn\u0103 c\u0103 vorbim despre un Duster 4×2, cu dot\u0103ri de baz\u0103, \u00een care sunt totu\u0219i incluse 6 airbag-uri (fa\u021b\u0103, spate \u0219i cortin\u0103), ESC, HSA, ABS \u0219i EBA, Cruise Control, Media Display. <\/p>\n\n\n\n

\u00cen plus, dispune de sistem Stop & Start, Mod Eco, oglinzi retrovizoare reglabile electric \u0219i dejivrante, geamuri electrice fa\u021b\u0103 \u0219i computer de bord.<\/p>\n\n\n\n

Motorul este unul de 1 l GPL + benzin\u0103, cu echipare GPL direct din fabric\u0103 ce dezvolt\u0103 100 CP, cu un consum mixt de 7.9 %.<\/p>\n\n\n\n

10. Hyundai i20 \u2013 pre\u021buri de la 12.598 \u20ac<\/h2>\n\n\n\n
\"masini<\/figure>\n\n\n\n

Noul model de i20 de la Hyundai este unul mai mare, mai spa\u021bios \u0219i ceva mai avansat<\/strong> fa\u021b\u0103 de variantele precedente.<\/p>\n\n\n\n

Cu toate c\u0103 a ap\u0103rut pentru prima dat\u0103 pe pia\u021b\u0103 \u00een anul 2008, aceste ma\u0219ini ieftine noi ale sud-coreenilor \u00eenc\u00e2nt\u0103 prin elegan\u021b\u0103, simplitate \u0219i fiabilitate. Modelul prezentat aici este unul nou, \u00eembun\u0103t\u0103\u021bit, intrat \u00een produc\u021bie \u00een vara anului 2020<\/strong>. Iar lucrul acesta se vede.<\/p>\n\n\n\n

Designul este superb, curbele ma\u0219ini \u00eei dau un aspect aerodinamic<\/strong>, grila frontal\u0103 este tip cascad\u0103 \u0219i se prelunge\u0219te pe p\u0103r\u021bile laterale, iar luneta vine \u00een completarea formei armonioase a vehiculului.<\/p>\n\n\n\n

\u00cens\u0103 pentru a-i recunoa\u0219te cu adev\u0103rat frumuse\u021bea, trebuie s\u0103 \u00eei vezi interiorul<\/strong>. \u00centregul design al habitaclului se bazeaz\u0103 pe linii orizontale, care \u00eei confer\u0103 o unicitate \u0219i o armonie aparte modelului.<\/p>\n\n\n\n

Varianta de fa\u021b\u0103, ce poate fi achizi\u021bionat\u0103 la pre\u021bul de 12.598 \u20ac \u0219i vine cu full-airbag, ABS, EBD, FCA, HAC, LFA, LKA, DDD, senzori de parcare, bluetooth cu recunoa\u0219tere vocal\u0103, computer de bord \u0219i sistem Start & Stop.<\/p>\n\n\n\n

Motorul este unul de 1.2 l pe benzin\u0103, ce dezvolt\u0103 o putere de 84 cai putere, la un consum mixt de 5.8 l la 100 km.<\/p>\n\n\n\n

9. Suzuki Ignis Mild Hybrid \u2013 pre\u021buri de la 11.635 \u20ac<\/h2>\n\n\n\n
\"ma\u0219ini<\/figure>\n\n\n\n

Ignis Hybrid este al treilea model produs de cei de la Suzuki din clasamentul nostru. <\/p>\n\n\n\n

Vine cu pre\u021bul de list\u0103 de 15.135 \u20ac, la care se poate aplica o reduce prin Programul Rabla, ce duce costurile la 11.635 \u20ac.<\/p>\n\n\n\n

Ignis este un concurent pentru segmentul din care fac parte at\u00e2t Volkswagen Up, Hyundai i10 \u0219i Toyota Aygo, dar chiar \u0219i Dacia Duster. Vorbim, a\u0219adar despre un SUV compact, hibrid, ideal pentru ora\u0219, cu un design dr\u0103gu\u021b, pe alocuri u\u0219or retro<\/strong>.<\/p>\n\n\n\n

Dar doar design-ul este retro, pentru c\u0103 modelul este complet nou: motor nou, interior modern, simplist \u0219i destul de spa\u021bios \u0219i platform\u0103 complet nou\u0103, construit\u0103 dintr-un o\u021bel foarte solid, extrem de rezistent \u0219i nu foarte greu. <\/p>\n\n\n\n

Gra\u021bie acestei platforme inovative, Ignis este o ma\u0219in\u0103 mult mai u\u0219oar\u0103 fa\u021b\u0103 de celelalte din aceea\u0219i gam\u0103, c\u00e2nt\u0103rind doar 895 kg<\/strong>.<\/p>\n\n\n\n

Ca dot\u0103ri, putem aminti full-airbags, sisteme de siguran\u021b\u0103 ABS, EBD, ESP, Brake Assist + Sistem Smart Hybrid by Suzuki, faruri led. Motorul este de 1.2l ce dezvolt\u0103 83 CP, la un consum mixt de 5 l\/100 km.<\/p>\n\n\n\n

8. Citroen C3 \u2013 pre\u021buri de la 11.378 \u20ac<\/h2>\n\n\n\n
\"ma\u0219ina<\/figure>\n\n\n\n

Citroen C3 este fabricat \u00een Fran\u021ba \u0219i a fost lansat pentru prima dat\u0103 \u00een anul 2002, fiind succesorul modelului mai vechi Citroen Saxo.<\/p>\n\n\n\n

Ultima genera\u021bie de C3, din care fac parte \u0219i aceste ma\u0219ini noi ieftine pe care le prezent\u0103m aici, este total diferit\u0103 de precedentele. Ma\u0219ina de zi-cu-zi plictisitoare din trecut a fost \u00eenlocuit\u0103 cu un model mult mai interesant \u0219i atractiv<\/strong>.<\/p>\n\n\n\n

Ce ne place extrem de mult la acest model este adaptibilitatea design-ului. \u00cei pot fi aduse 97 combina\u021bii de personalizare<\/strong>, cre\u00e2ndu-se \u00een felul acesta un vehicul pe gustul oricui. <\/p>\n\n\n\n

Iar partea cea mai bun\u0103 este c\u0103 toate modific\u0103rile care au fost aduse nu s-au resim\u021bit \u0219i asupra pre\u021bului. <\/p>\n\n\n\n

Citroen C3 este aceea\u0219i ma\u0219in\u0103 ieftin\u0103 ca \u0219i \u00een trecut, doar c\u0103 ast\u0103zi este un cross veritabil, extrem de adaptat at\u00e2t drumurilor urbane, c\u00e2t \u0219i celor extraurbane<\/strong>.<\/p>\n\n\n\n

Varianta prezentat\u0103 aici o vei putea achizi\u021biona gra\u021bie unei oferte ma\u0219ini noi 2024 prin Programul Remat cu doar 11.378 \u20ac \u00een loc de pre\u021bul de list\u0103 de 15.732 \u20ac.<\/p>\n\n\n\n

Ca dot\u0103ri vine cu computer de bord multifunc\u021bional, ABS + AFU + ESP + REF + Hill assist, LKA, TSR, full-airbag \u0219i DDD. Motorul este unul de 1.2 l pe benzin\u0103, ce dezvolt\u0103 83 CP \u0219i care are un consum mixt bun, de 5.7 l la 100 km.<\/p>\n\n\n\n

7. Renault Clio \u2013 pre\u021buri de la 11.200 \u20ac<\/h2>\n\n\n
\n
\"cele<\/figure><\/div>\n\n\n

Clio este una dintre cele mai v\u00e2ndute modele de ma\u0219ini din \u00eentreaga Europ\u0103<\/strong>. Nici nu este de mirare, din moment ce prima variant\u0103 a fost lansat\u0103 \u00een anul 1990. De atunci, Clio a cunoscut mai multe variante, actualmente fiind la a patra genera\u021bie.<\/p>\n\n\n\n

Aceste vehicule au fost mereu recunoscute ca ma\u0219ini ieftine \u0219i bune \u0219i sunt at\u00e2t de populare datorit\u0103 dimensiunilor reduse cu care vin, a costurilor mici cu \u00eentre\u021binerea \u0219i a fiabilit\u0103\u021bii.<\/strong><\/p>\n\n\n\n

Cei mai mari rivali ai autoturismului din segmentul de pia\u021b\u0103 din care face parte sunt Opel Corsa \u0219i Volkswagen Golf, dar ambele modele sunt mai scumpe.<\/p>\n\n\n\n

Renault Clio vine cu un pre\u021b de achizi\u021bie de 11.200 \u20ac cu programul rabla \u0219i reducerile aferente (14.490 \u20ac pre\u021bul de list\u0103) \u0219i are \u00een dot\u0103ri sisteme ABS, HSA, LKA, TSR, oglinzi rabatabile electric, sistem multimedia cu replicarea telefonului mobil \u0219i multe altele.<\/p>\n\n\n\n

Motorul este unul de 1 l pe benzin\u0103, ce dezvolt\u0103 65 CP. Consumul este unul decent, cu o medie mixt\u0103 de 5.2 l la 100 km.<\/p>\n\n\n\n

6. Kia Picanto \u2013 pre\u021buri de la 10.907 \u20ac<\/h2>\n\n\n\n
\"cea<\/figure>\n\n\n\n

Prima genera\u021bie de Kia Picanto nu s-a bucurat de un succes prea mare, din diverse cauze.<\/p>\n\n\n\n

A\u0219a c\u0103 produc\u0103torii sud-coreeni au lucrat mult pentru a veni cu un look mai modern \u0219i mai stilizat<\/strong> odat\u0103 cu aceste ma\u0219ini noi ieftine din genera\u021bia a doua Facelift, pe care urmeaz\u0103 s\u0103 le prezent\u0103m aici.<\/p>\n\n\n\n

Cu toate c\u0103 \u00een fi\u0219a tehnic\u0103 ma\u0219ina este descris\u0103 drept una care poate c\u0103ra p\u00e2n\u0103 la cinci persoane, noi consider\u0103m c\u0103 dac\u0103 nu vrei s\u0103 se simt\u0103 ca \u00eentr-o cutie de sardine ar fi bine s\u0103 nu pui mai mult de doi prieteni pe bancheta din spate<\/strong>.<\/p>\n\n\n\n

Autoturismul este disponibil cu dou\u0103 tipuri de motoriz\u0103ri diferite, varianta prezentat\u0103 aici fiind dotat\u0103 cu un motor 1.0 MPi 5MT URBAN, ce dezvolt\u0103 67 CP.<\/p>\n\n\n\n

Consumul este unul excelent, media mixt\u0103 fiind undeva la 4.8 l la 100 km, iar cea urban\u0103 de 5.9 l la 100 km. Acesta, \u00eempreun\u0103 cu dimensiunile reduse ale ma\u0219inii, fac ca automobilul s\u0103 fie unul perfect adaptat ora\u0219elor aglomerate.<\/p>\n\n\n\n

\u00cen plus, elegan\u021ba \u0219i rafinamentul look-ului genera\u021biei a doua Facelift \u00eel fac s\u0103 fie mult mai apreciat fa\u021b\u0103 de Hyundai i10 sau Fiat 500<\/strong>, modele care fac parte din aceea\u0219i categorie de ma\u0219ini noi ieftine, de mici dimensiuni.<\/p>\n\n\n\n

Nici dot\u0103rile nu sunt unele de ignorat, cu toate c\u0103 nu putem spune c\u0103 observ\u0103m ceva ie\u0219it din comun. Avem deja clasicele ABS + ESC + HAC, full-airbag \u0219i aer condi\u021biona manual.<\/p>\n\n\n\n

5. Dacia Sandero Stepway \u2013 pre\u021buri de la 10.690 \u20ac<\/h2>\n\n\n
\n
\"cea<\/figure><\/div>\n\n\n

Dacia Sandero poate fi considerat fratele mai mic al Loganului. Modelul a fost lansat \u00een anul 2007 \u0219i, spre deosebire de predecesorul s\u0103u, a fost proiectat pentru a fi ceva mai compact.<\/p>\n\n\n\n

Pentru nostalgici, este bine de precizat c\u0103 aceste ma\u0219ini noi ieftine au luat locul modelelor Solenza, care au ie\u0219it de pe por\u021bile fabricii p\u00e2n\u0103 \u00een anul 2005<\/strong>.<\/p>\n\n\n\n

Sandero este a treia cea mai popular\u0103 ma\u0219in\u0103 de la Dacia, dup\u0103 Logan \u0219i, desigur, Duster. Modelul se pliaz\u0103 parc\u0103 mai bine fa\u021b\u0103 de Logan vie\u021bii urbane, datorit\u0103 dimensiunilor sale mai mici. <\/p>\n\n\n\n

Totodat\u0103, varianta Stepway ce beneficiaz\u0103 de o gard\u0103 mai \u00eenalt\u0103 la sol<\/strong> poate fi folosit\u0103 \u0219i pentru drumurile ceva mai greu accesibile ma\u0219inilor standard.<\/p>\n\n\n\n

Varianta de fa\u021b\u0103, Essential, are pre\u021bul de list\u0103 de 14.600 \u20ac, dar este redus prin Programul Rabla 2024 la 10.690 \u20ac. <\/p>\n\n\n\n

Modelul nu putem spune c\u0103 impresioneaz\u0103 la capitolul aspect interior, materialele folosite par destul de ieftine, plasticele nu sunt de cea mai bun\u0103 calitate<\/strong>, dar nici nu aveam a\u0219tept\u0103ri prea mari, sinceri s\u0103 fim.<\/p>\n\n\n\n

La partea exterioar\u0103, \u00een schimb, lucrurile stau cu totul altfel. Aspectul este mult \u00eembun\u0103t\u0103\u021bit \u0219i ne bucur\u0103m s\u0103 spunem c\u0103, \u00een sf\u00e2r\u0219it, pare c\u0103 produc\u0103torul rom\u00e2n de automobile \u00eencepe s\u0103 deseneze cu linii frumoase.<\/strong> <\/p>\n\n\n\n

Forma farurilor a fost schimbat\u0103 fa\u021b\u0103 de varianta disponibil\u0103 p\u00e2n\u0103 anul trecut, iar noua sigl\u0103 chiar \u00ee\u0219i g\u0103se\u0219te perfect locul \u00een grila foarte asem\u0103n\u0103toare cu modelele noi de la Hyundai.<\/p>\n\n\n\n

Ca \u0219i dot\u0103ri, putem aminti ABS + ESP + HSA, computer de bord, media display, sistem de fr\u00e2nare de urgen\u021b\u0103 \u00een ora\u0219, full airbags etc.<\/p>\n\n\n\n

Motorul este la fel, de 1 l ECO-G 100, pe benzin\u0103 + GPL ce dezvolt\u0103 o putere maxim\u0103 de 100 CP, la un consumul mixt de 7 – 7.4 l la 100 Km.<\/p>\n\n\n\n

4. Lada Niva Urban \u2013 pre\u021buri de la 10.507 \u20ac<\/h2>\n\n\n\n
\"ma\u0219ini<\/figure>\n\n\n\n

Cine spune c\u0103 dac\u0103 vrem s\u0103 cump\u0103r\u0103m ma\u0219ini noi sub 11.000 \u20ac trebuie s\u0103 alegem ceva mic, silen\u021bios, cu consum sc\u0103zut \u0219i care s\u0103 se parcheze u\u0219or \u00een ora\u0219? Dar dac\u0103 unii dintre noi vor s\u0103 se \u0219i distreze pu\u021bin de banii ace\u0219tia?<\/strong> <\/p>\n\n\n\n

Ei bine, Lada a lansat fix pentru aceia dintre noi care suntem ceva mai aventurieri, dar care vrem s\u0103 ne bucur\u0103m \u0219i de pu\u021bin confort modelul cu numele simplu: Niva Urban<\/strong>.<\/p>\n\n\n\n

Vorbim, a\u0219adar, despre cea mai ieftin\u0103 ma\u0219in\u0103 nou\u0103 4×4, ce cost\u0103 10.500 \u20ac<\/strong>. <\/p>\n\n\n\n

Da, \u0219tim c\u0103 este rusesc \u0219i cu tot ce se petrece acum \u00een lume am ajuns s\u0103 ur\u00e2m ru\u0219ii (vorbim de post-martie 2022, c\u00e2nd r\u0103zboiul sau mai bine zis invazia din Ucraina este \u00een plin\u0103 desf\u0103\u0219urare).<\/p>\n\n\n\n

Totdat\u0103, suntem siguri c\u0103 sunt mul\u021bi cei care vor spune c\u0103 vehiculul nu este altceva dec\u00e2t o vechitur\u0103 ruseasc\u0103, un Lada Niva \u00een trei u\u0219i din anii 80 restaurat \u0219i reinventat. \u0218i chiar nu vrem s\u0103 \u00eei contrazicem<\/strong>.<\/p>\n\n\n\n

Acestea fiind spuse, nu credem c\u0103 exist\u0103 prea multe modele de ma\u0219ini pentru care produc\u0103torii s\u0103 \u00ee\u021bi dea \u00een scris, \u00een cartea tehnic\u0103, faptul c\u0103 pot func\u021biona \u00eentre -40 \u0219i +45 grade Celsius<\/strong>. <\/p>\n\n\n\n

Tot acolo po\u021bi g\u0103si \u0219i unghiul maxim de atac (40 grade), unghiul de urcare (58 grade), precum \u0219i ad\u00e2ncimea de trecere de 800 mm prin ap\u0103 \u0219i 1000 mm prin z\u0103pad\u0103.<\/p>\n\n\n\n

Asta \u00eenseamn\u0103 c\u0103 po\u021bi conduce ma\u0219ina pe toate tipurile de terenuri<\/strong>. De la tundra Siberian\u0103, la zonele din Golful Persic, de pe litoralul m\u0103rilor, pe potecile mun\u021bilor. Unde mai pui c\u0103 Lada ofer\u0103 garan\u021bie 2 ani, f\u0103r\u0103 limit\u0103 de kilometri.<\/p>\n\n\n\n

Ca \u0219i caracteristici, Lada 4×4 se remarc\u0103 prin simplitate<\/strong>. Interiorul seam\u0103n\u0103 cu cel al ARO-urilor de demult, dar putem spune c\u0103 ne bucur\u0103 s\u0103 vedem c\u0103 are scaune \u00eenc\u0103lzite, oglinzi electrice cu op\u021biunea de dezaburire \u0219i aer condi\u021bionat. <\/p>\n\n\n\n

Masa proprie este de 1425 kg, motorul este unul banal de 1.7 l benzin\u0103 ce dezvolt\u0103 83 CP, la un consum mixt de 9.5 %. Ca \u0219i dot\u0103ri, putem aminti sisteme ABS, BAS, EBD \u0219i diferen\u021bial blocabil manual.<\/p>\n\n\n\n

3. Hyundai i10 \u2013 pre\u021buri de la 10.243 \u20ac<\/h2>\n\n\n\n
\"ma\u0219ini<\/figure>\n\n\n\n

Modelul i10 al sud-coreenilor de la Hyundai este un mini-autoturism, cu spa\u021biu pentru patru persoane, ce a ie\u0219it pe pia\u021b\u0103 \u00een 2007.<\/p>\n\n\n\n

\u00cen Europa vine cu patru niveluri diferite de echipare, cel mai ieftin dintre ele, cel Comfort+, duc\u00e2nd pre\u021bul acestei ma\u0219ini noi la 10.243 \u20ac prin Programul Rabla.<\/p>\n\n\n\n

Ca \u0219i fratele lui mai mare, \u0219i modelul i10 s-a bucurat vara trecut\u0103 de un remake, iar acum vine cu un design foarte atr\u0103g\u0103tor<\/strong>, cu linii frumos trasate \u0219i o gril\u0103 frontal\u0103 mare, \u00een care sunt incorporate luminile de \u00eent\u00e2lnire.<\/p>\n\n\n\n

Designul interior este \u0219i el pl\u0103cut, cu toate c\u0103 se vede c\u0103 s-au utilizat materiale ceva mai ieftine dac\u0103 ar fi s\u0103 compar\u0103m cu i20.<\/p>\n\n\n\n

Dar chiar \u0219i a\u0219a, \u00een echiparea prezentat\u0103, putem aminti urm\u0103toarele dot\u0103ri: ABS, EBD, FCA, HAC, LFA, LKA, asisten\u021b\u0103 aten\u021bionare oboseal\u0103, mai multe op\u021biuni pentru culoarea tapi\u021beriei \u0219i sistem audio LCD de 8\u201d, cu conectare Apple \u0219i Android \u0219i multe altele.<\/p>\n\n\n\n

Autoturismul c\u00e2nt\u0103re\u0219te pu\u021bin peste o ton\u0103, a\u0219a c\u0103 motorul de 1 l \u0219i 67 CP pe benzin\u0103 este mai mult dec\u00e2t suficient. Consumul este unul decent pentru o ma\u0219in\u0103 nou\u0103 ieftin\u0103, cu o medie mixt\u0103 de 5 l la 100 km.<\/p>\n\n\n\n

La pre\u021bul de achizi\u021bie de doar 8.515 \u20ac, Hyundai i10 este cea mai ieftin\u0103 ma\u0219in\u0103 produs\u0103 de sud-coreeni<\/strong>.<\/p>\n\n\n\n

2. Dacia Logan \u2013 pre\u021buri de la 9.990 \u20ac<\/h2>\n\n\n\n
\"cele<\/figure>\n\n\n\n

Dup\u0103 cum mul\u021bi dintre noi \u0219tim, Dacia este o firm\u0103 autohton\u0103, cu o vast\u0103 experien\u021b\u0103 \u00een construc\u021bia de ma\u0219ini. <\/p>\n\n\n\n

Din anul 1999 este membru al grupului Renault \u0219i au ca principal\u0103 responsabilitate dezvoltarea unora dintre cele mai ieftine ma\u0219ini noi de pe pia\u021ba de la noi<\/strong>.<\/p>\n\n\n\n

Povestea modelului Logan a \u00eenceput \u00een anul 2004 \u0219i s-a bucurat de un succes r\u0103sun\u0103tor, at\u00e2t \u00een \u021bar\u0103, c\u00e2t \u0219i peste hotare.<\/p>\n\n\n\n

Ca o mic\u0103 parantez\u0103, pentru \u021b\u0103rile vestice, Logan-ul se vinde sub denumirea de Renault Symbol, venind \u0219i cu anumite caracteristici pu\u021bin diferite fa\u021b\u0103 de modelele autohtone.<\/p>\n\n\n\n

Vehiculele sunt proiectate astfel \u00eenc\u00e2t s\u0103 fie accesibile tuturor buzunarelor<\/strong>, acesta fiind \u0219i motivul pentru care s-au v\u00e2ndut \u00eentr-un num\u0103r at\u00e2t de ridicat. Sunt practice, excelente pentru familii \u0219i vin cu costuri de \u00eentre\u021binere mici.<\/p>\n\n\n\n

Pentru articolul nostru, a fost aleas\u0103 varianta Expression, ce are un pre\u021b de list\u0103 de 14.150 \u20ac, dar care, prin Programul Rabla 2024, este una din cele dou\u0103 ma\u0219ini noi sub 10.000 euro pe care \u021bi le vom prezenta aici, ajung\u00e2nd s\u0103 coste 9.990 \u20ac. <\/p>\n\n\n\n

Ca \u0219i dot\u0103ri, putem prezenta: ABS+ESP+HSA, cruise control, computer de bord, media control, full airbags, senzori acustici spate, conectare bluetooth. <\/p>\n\n\n\n

Motor de TCe 90, unul pe benzin\u0103 de 1 litru, ce dezvolt\u0103 o putere maxim\u0103 de 90 CP, la un consumul mediu mixt declarat de 6.5 l la 100 Km. <\/p>\n\n\n\n

1. Dacia Spring Essential – preturi de la 9.050 \u20ac <\/h2>\n\n\n
\n
\"masini<\/figure><\/div>\n\n\n

Dac\u0103 ne \u00eentrebai acum vreo trei ani, atunci c\u00e2nd am realizat pentru prima dat\u0103 acest articol, nu am fi crezut c\u0103 vom putea ad\u0103uga vreodat\u0103 \u00een el ma\u0219ini noi electrice<\/strong>. <\/p>\n\n\n\n

Pur \u0219i simplu nu ne puteam imagina c\u0103 astfel de modele vor putea costa mai pu\u021bin de 15.000 \u20ac. Iat\u0103 \u00eens\u0103 c\u0103 Dacia a reu\u0219it imposibilul cu al ei Spring<\/strong>.<\/p>\n\n\n\n

Este drept c\u0103 pre\u021bul de list\u0103 este de 20.800 \u20ac, dar gra\u021bie programului Rabla Plus, va putea fi cump\u0103rat \u00een 2024 cu doar 9.050 \u20ac<\/strong>. A\u0219adar, putem spune c\u0103 face parte din catergoria de ma\u0219ini noi p\u00e2n\u0103 \u00een 10000 euro.<\/p>\n\n\n\n

Mai mult dec\u00e2t at\u00e2t, Dacia Sprin este cea mai ieftin\u0103 ma\u0219in\u0103 din clasamentul nostru.<\/p>\n\n\n\n

Despre automobil \u00een sine putem spune c\u0103 este unul perfect pentru cei care nu doresc s\u0103 se aventureze \u00een afara grani\u021belor urbane<\/strong>.<\/p>\n\n\n\n

De altfel, cu o autonomie testat\u0103 cuprins\u0103 \u00eentre 115 \u0219i 265 km<\/a>, nici nu este sugerat s\u0103 ri\u0219ti s\u0103 faci drumuri prea lungi cu el.<\/p>\n\n\n\n

Dar da, pentru ora\u0219 este ideal, cu men\u021biunea c\u0103 trebuie ba s\u0103 stai aproape de un centru de \u00eenc\u0103rcare, ba s\u0103 ai posibilitatea de a trage un cablu suficient de lung de la tine din locuin\u021b\u0103 \u0219i p\u00e2n\u0103 la ma\u0219in\u0103 pentru a-i alimenta acumulatorii zilnic.<\/p>\n\n\n\n

Modelul impresioneaz\u0103<\/strong> \u00een primul r\u00e2nd datorit\u0103 pre\u021bului<\/strong>, dar \u0219i din punctul de vedere al design-ului. C\u00e2nd te g\u00e2nde\u0219ti la ma\u0219ini electrice ieftine, \u00ee\u021bi vin \u00een cap modele mici sau hatchback, nicidecum un mini-SUV, cum este cazul lui Spring. <\/p>\n\n\n\n

Nici dot\u0103rile nu las\u0103 de dorit<\/strong>. Sigur, din start nu ne a\u0219teptam ca la pre\u021bul acesta s\u0103 vedem scaune din piele, dar parc\u0103 tot suntem impresiona\u021bi de ce g\u0103sim \u00een varianta s\u0103-i zicem standard.<\/p>\n\n\n\n

Astfel, avem o consol\u0103 central\u0103 touchscreen de 7\u201d cu conextare via bluetooth, jack sau USB, full airbag, direc\u021bie asistat\u0103, ABS + ESC, scaune spate cu isofix, iar motorul este unul full-electric 4DB*401 de 45 CP.<\/p>\n\n\n\n

Iar cu Dacia Spring \u00eencheiem acest top ma\u0219ini ieftine.<\/p>\n\n\n\n

Concluzii<\/h2>\n\n\n\n

\u00cen acest articol ne-am dorit s\u0103 prezent\u0103m un top al celor mai bune ma\u0219ini noi<\/strong> Rom\u00e2nia ce pot fi achizi\u021bionate la pre\u021buri care s\u0103 nu dep\u0103\u0219easc\u0103 15.000 Euro.<\/p>\n\n\n\n

Am reu\u0219it s\u0103 adun\u0103m 17 autoturisme p\u00e2n\u0103 acum, dar lista este \u00eenc\u0103 deschis\u0103 \u0219i va fi \u00eennoit\u0103 la fiecare dou\u0103 sau trei luni, ad\u0103ug\u00e2nd \u0219i alte modele care se \u00eencadreaz\u0103 \u00een parametrii seta\u021bi.<\/p>\n\n\n\n

P\u00e2n\u0103 atunci, dac\u0103 ai nevoie de finan\u021bare pentru achizi\u021bia unor ma\u0219ini ieftine, tot ce ai de f\u0103cut este c\u0103 ape\u0219i butoul de mai jos \u0219i s\u0103 compari op\u021biunile financiare pe care le ai.<\/p>\n\n\n

Compar\u0103 credite acum!<\/a><\/div>","protected":false},"excerpt":{"rendered":"

A\u0219a cum putem observa cu to\u021bii \u00een ultimii ani, tot mai mul\u021bi rom\u00e2ni prefer\u0103 s\u0103 achizi\u021bioneze autovehicule second-hand, \u00een detrimentul\u2026 <\/p>\n","protected":false},"author":77,"featured_media":4491,"comment_status":"open","ping_status":"closed","sticky":false,"template":"","format":"standard","meta":{"disable_branded_featured_image":false,"_genesis_hide_title":false,"_genesis_hide_breadcrumbs":false,"_genesis_hide_singular_image":false,"_genesis_hide_footer_widgets":false,"_genesis_custom_body_class":"","_genesis_custom_post_class":"","_genesis_layout":"","ep_exclude_from_search":false,"footnotes":""},"categories":[1120],"tags":[],"_links":{"self":[{"href":"https:\/\/financer.ro\/wp-json\/wp\/v2\/posts\/4449"}],"collection":[{"href":"https:\/\/financer.ro\/wp-json\/wp\/v2\/posts"}],"about":[{"href":"https:\/\/financer.ro\/wp-json\/wp\/v2\/types\/post"}],"author":[{"embeddable":true,"href":"https:\/\/financer.ro\/wp-json\/wp\/v2\/users\/77"}],"replies":[{"embeddable":true,"href":"https:\/\/financer.ro\/wp-json\/wp\/v2\/comments?post=4449"}],"version-history":[{"count":49,"href":"https:\/\/financer.ro\/wp-json\/wp\/v2\/posts\/4449\/revisions"}],"predecessor-version":[{"id":44053,"href":"https:\/\/financer.ro\/wp-json\/wp\/v2\/posts\/4449\/revisions\/44053"}],"wp:featuredmedia":[{"embeddable":true,"href":"https:\/\/financer.ro\/wp-json\/wp\/v2\/media\/4491"}],"wp:attachment":[{"href":"https:\/\/financer.ro\/wp-json\/wp\/v2\/media?parent=4449"}],"wp:term":[{"taxonomy":"category","embeddable":true,"href":"https:\/\/financer.ro\/wp-json\/wp\/v2\/categories?post=4449"},{"taxonomy":"post_tag","embeddable":true,"href":"https:\/\/financer.ro\/wp-json\/wp\/v2\/tags?post=4449"}],"curies":[{"name":"wp","href":"https:\/\/api.w.org\/{rel}","templated":true}]}}